KOMÁROM-ESZTERGOM MEGYEI KORMÁNYHIVATAL
ESZTERGOMI JÁRÁSI HIVATAL
Ügyszám: KE-01/HAT/02876-12/2021.
HIRDETMÉNY
TARTÓS ADATHORDOZÓT ÉRTÉKESÍTŐ VÁLLALKOZÁSOK RÉSZÉRE
2020. év végén került kihirdetésre az adatok végleges hozzáférhetetlenné tételét lehetővé tevő alkalmazás biztosításával kapcsolatos eljárási szabályok meghatározásáról szóló 726/2020. (X11.31.) Korm. rendelet, melynek értelmében minden tartós adathordozó értékesítése során a kereskedőknek kötelező jelleggel át kell adniuk a fogyasztóknak egy egyedi címkét is, melyen egy adattörlő kód található. A címkék átadását a fagyasztóvédelmi hatóság ellenőrizheti.
Az Esztergomi Járási Hivatal illetékességi területén székhellyel / telephellyel rendelkező kereskedők a címkéket az alább címen vehetik át:
Esztergomi Járási Hivatal Hatósági Osztálya
Vargáné Borosházi Barbara (33/795-000, hatosag.esztergom@komarom.gov.hu) 2500 Esztergom, Bottyán János u. 3.
Tartós adathordozónak minősül:
hordozható számítógép (laptop, notebook, tablet) asztali számítógép (desktop, PC), beépíthető/külső nem felejtő adattároló (HDD, SSD, NVME) - 8471 vámtarifaszám
pendrive, memóriakártya (flash) - 8523 vámtarifaszám,
mobiltelefon érintőképernyővel - 8517 vámtarifaszám
A címkék átvételével, kiadásával kapcsolatban részletes információk az NMHH honlapján (www.nmhh.hu), az "Adattörlés" menüpontban találhatóak.
Esztergom, 2021. november 29.
Horváth Szeder Gábor hivatalvezető |